Lugg!

Fråga på mitt inlägg:
Det blev ju jätte bra med håret! hur gjorde du? och vad använde du?

Alltid roligt att ge råd! :)
Jag köpte en blekning..."Ljusblond" av märket "Poly Palette"...smörjde in färgen bena för bena..bara utväxten! Lät verka längre än rekomenderat...sköljde ut och bra blev det! Gillade att det inte blev superblonderat som det har en tendens att bli då man gör det hemma utan slingor...nu ser det mer ut som blont och det känns bättre! :)

Oj jag känner verkligen att jag inte hinner med bloggen nästan! haha men men....skolan går bra än...hade prov igår och det gick jättebra, foten ben bl.a.
Imorgon väntar veckans 2:a prov, musklerna i ansiktet, på latin så klart, och fördelar med olika massagegrepp. Hoppas på lika bra resultat på det också! :)

Visar en bild på mig med nya frisyren...lugg! Klippt själv! haha fick ett ryck och ville göra något nytt...så här ser jag alltså ut om dagarna på skolan...alltid uppsatt hår. :)


Kommentarer
Postat av: fanny

tjusigt emma =)

2009-09-29 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0