Vaxning!

Oj vad jag är dålig på att uppdatera min blogg känner jag. Det är så mycket runt omkring mig med skola och kompisar! Och det är väl iof bra! :)

Kan ju börja med att säga att min helg var bra...Fredag slutade vi tidigt som vanlit på skolan och sedan blev det middag med Marie, Karin och Maria på Jensen´s...3 rättersmys vi fyra tillsammans. Vi hade tänkt att åka till grönan men det var så surt väder och spöregnade så det blev en middag istället. Och den klagar vi inte på.

Lördag sov jag ut och sedan åke jag för att möta upp Sandra och shoppa på Skärholmen. Det gick inte så bra först eftersom det brann i tunnelbanan och den var avstängd...men tillslut hittade jag en buss som gick till rätt ställe! En mysig dag tillsammans i olika butiker och en mellanmålsfika. Strosade med Emelie också ett tag innan hon skulle iväg på 30-års fest.
Sedan åkte vi hem till oss och åt middag och drack vin med ost och kex med Johan. Såg lite fotboll och skrattade åt några youtube klipp. haha det finns så många roliga. :)
Sedan sov Sandra här! Mysigt med övernattningsfrämmande.

Söndag steg vi upp och åkte in till stan jag och Sandra och shoppade hela dagen, Johan stannade hemma och såg lite sport. Hade klar middag när jag kom hem!
Sedan åkte vi till Marie och Patrik då hon bjöd på födelsedagsfika.


I veckan har vi haft vaxning på skolan!! Kul! Och jag kan lova att lektionerna var efterlängtade! Eftersom vi inte fått raka oss för vi ska öva på varandra så var jag nog inte ensam att längta :) haha
Det gjorde lite ont men det får man ta...några droppar blod kom det också från hårsäckarna och det kan det göra ibland. Men sååå skönt att slippa tänka på det nu i några veckor!
Så nu har jag köpt hem en vaxvärmare, vax och remsor så nu är det bara att höra av dig om du vill vaxas!
Imorgon är det prov...spännande!

Vaxvärmaren!


Klipper remsor av denna som jag använder att dra bort vaxet med! :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hollywood nästa!! :-)

2009-09-11 @ 20:15:12
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0