Ikea och möbelmontering

Hela helgen har bestått av IKEA och möbelmontering tror jag :) Men fint blir det. Jag tror de blir nöjda. Det tar ca 4 minuter med bussen från oss så detta kommer bli en helglägenhet för oss att åka till. Stor och härlig och en skön säng. Sedan att det finns ett badkar också! :) Får passa på de sista månaderna vi är kvar här. :)

Sängen våran :) hehe


Lite fullt i bilen på väg hem från Ikea! Tur det inte var långt att köra 


En lång helg har det känts som och jag hann även med att umgås med tjejerna i lördags kväll. Jag är fortfarande snuvig och jag hoppas att det stannar här och inte bryter ut nå mer.

Tyvärr har jag inte hunnit allt jag velat denna helg. Ville även till Mia som hade födelsedagsfika men tiden fanns inte till. Den gick åt till möbelmontering och att försöka göra lägenheten beboelig för A och L. :) Jag kommer en annan dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0