Påskbilder

Ja då var man tillbaka i Sthlm igen efter påsken alla lediga dagar. Mysigt har det varit och jag känner mig mättad av norrland ett tag framöver. Man måste fylla på med jämna mellanrum så man klarar sig. :)
Några dagar i Kåbdalis med både snowboard och skidåkning samt några nätter i lägenheten i Umeå och träffa vänner och ta hand om syrrans barn.

Bjuder på några bilder från min påsk!

Började hos mamma och Janne en natt och kvällsfika i form av bla sillsallad, rostat bröd, ägg, räkor och asti!
Dagen därpå var det soligt och vi gräddade våfflor ute och jag och mamma åkte på hundutställning där syster och Felicia ställde ut Aslan.


Nyliften i Kåbdalisbacken! Fungerar perfekt så länge ingen åker in i en vid väntan på korgen! ( En galen skidåkare bara)






Soligt och fint och jag är uppe på skidorna! Synd Johan hade en enorm tumme i vägen haha


Solig och fint väder!


Gjorde hemgjorda pizzor hos Lars och Monica. Köpte deg på pizzeria och sedan köpte vi egen fyllning och bakade på. Ugnen på 300 grader och brandvarnarna ute ur köket. Grymt gott!


Min snygga pizza! haha inte lätt att få dem fina och runda.


Lätt mjöligt under middagstilllagningen! :)


Systers barn. Nybadade och ville mysa framför Fifi.


Vi passade på att kramas!.....


...och busa!....


...och baka!...Chokladcupcakes med frosting a la Emma och en dumle i varje! Mumsiga!  


Jag var även hos frissan och fick bort de varma färgerna så håret blev mer kallt.
Mycket nöjd. Var på Attityd i Thulehuset, snäll som hon var valde hon att locka det också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0