Pyssel och bak

Solig dag i Umeå men väldigt blåsigt. Vi tog oss en promenad på stan i det fina vädret men kände att det var lite väl blåsigt för att njuta av solen.
Så det fick bli en handling på Ica gormet och hem för att baka!!
Johan inhandlade ett spel som han nu sitter och försöker lära sig medan jag står i köket och bakar kanelbullar!
Så kul att äntligen ha ett stort kök och alla tillbehör för att underlätta bakningen som jag känner att jag måste komma ikapp med.
Nu jäser degen och den håller snart på att svämma över i assistenten...så nu är det bara för mig att kavla på!

Ja just det ja...jag har vaxat benen idag också...på min själv!! Inte skönt som vanligt men det gick bra, fort gjort :)


Som sagt...snart översvämmning!


Jag pysslade även om i köket idag...Johan vill ha en bar hemma men icket att det blir :) Men liten ommöblering av flaskorna och bänken i köket får agera barskåp för ett tag. Har inte riktigt bestämt mig än om det funkar men vi får väl se :) Johan är nöjd iaf.




Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lotta

En hylla på väggen kan man ju ha som barhylla om man vill.

2010-08-02 @ 11:13:34
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0