Spa och en dagens


Söndag på dagen hade vi varit på stan och Johan skulle köpa en ny sadel till cykeln osv, jag överraska han med en skön avslutnig av shoppingen....Helkroppsmassage!
Ljög lite och sa att jag skulle måste in på jobbet och kolla till poolen men jag gick ner och tände upp ljusen i massagerummet och dämpade ner belysningen. Gick upp och hämtade han. Jag låg lite på pluss sen tror jag :) 

Hem efter det och tog det lugnt med en film innan vi lagade mat. Johan skulle börja jobba idag igen efter sin semester så det fick bli en slapp dag.
Fortsatte kvällen i tecknet av Spa :) bad och ansiktsmask  :)

:) Söto! Snabbt ett foto och sedan på med en blöt handduk så inte leran torkar...
Händer ju inte så ofta så jag var tvungen fota!


Idag fick det bli en hög knut och blomma i håret!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han ser ut att njuta :)

2010-08-09 @ 19:32:33
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0