Göteborg till helgen!

Jag har nu vetat i några dagar att jag ska få åka iväg någonstans nästa helg. Jag fick veta att jag skulle packa väskan för 2 övernattningar men inte vart vi skulle!...Nyfiken! Johan kom hem ikväll och berättade. Han trodde att jag skulle hinna räkna ut vart vi skulle eftersom han kommer vara i Göteborg på jobb hela veckan. Jag kommer åka dit på fredag då jag slutar och vi kommer att ha en mysig helg där på First Hotel G! Inte dumt. Hotellfrukost och goda middagar ute, kanske kan jag glömma livet som fattig student för en helg :) Tur man har Johan som skämmer bort en då och då...eller kanske jämt! :)
Vilken vecka som väntar! Massa roliga dagar i skolan med salong och anatomi med muskler som vi pluggat på ganska bra hittils, nu blir det mer djupgående om funktion osv...Svejs

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så mysigt! Han är ju för gullig den där Johan! ;)



Klart! Vi tar vår tjej-dag en annan helg, vi har ju tid! :)

Stor kram

2010-02-08 @ 17:09:12
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0