Söndag

Denna helg har bestått av att vila upp oss. Vi har verkligen myst i soffan hela helgen. Eller jag var faktiskt ute i lördags efter lunch i 30 minuter för att vi skulle köpa oss varsin semla! Så gott det var.
Idag har jag suttit vid datorn och skrivit en massa projektarbeten så de minskar någon gång. Men nu börjar det ta sig.
Vi har väl sett en sådär 5 filmer underhelgen också :) alla har varit bra och en är osedd. Men jag tror inte vi kan se någon mer film nu då vi har myror i brallan då vi är så utvilade. Den får jag se en annan dag.
Men vi fick ju våran helg med Lars och Monica då de var här nere på inköp i några dagar och vi fick äta middag ute med dem både onsdag och torsdag. Så vi var båda inne på att inte göra någonting denna helg :)

Till helgen ska vi åka hem till Umeå och hälsa på! Så kul! Äntligen hittade jag billiga biljetter så vi ska hem en helg och sova i våran säng och bada och umgås med vänner. Ser ut att kunna bli en utekväll också på lördagen! Längtar, samt att få komma på butiken och kolla in.

En rolig vecka väntar i skolan med salong i 3 dagar och 2 dagar med att träna på epilering. Det gör visserligen ******* ont men man överlever :) Svejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0