Gran Canaria

Känner att jag inte uppdaterat på länge...Sorry... så det är verkligen dags nu.
 
Julledigheten har varit superbra och jag känner att jag hunnit umgås med alla nära och kära dock inte så mycket som jag vill, man blir inte less som sagt :) men det har varit jättekul och julen har minst sagt varit händelserik. Det börjde med att jag flög hem och umgicks med familjen, gjorde "lite" behandlingar på släkten och så, våldgästade alla som göken som mamma brukar säga. Skönt med omplyssling och slippa tanken på vad man ska göra till middag då man kan äta hos någon annan i familen :) Gå med mystofflor på hos mamma och Janne och bara vara eller få träffa pappa eller syskonen med fam. Och sedan hade vi ju turen att få åka till utlandet med Johans föräldrar, så här kommer äve lite bilder från våran vecka på Gran Canaria

På julafton då det skulle tas kort för julhälsningar :)
 



Njuter av värmen och utsikten...
















En karl som står som staty, kunde knappt tro det fast man gick och tittade på nära håll :)


Nu snackar vi julstjärnor...




På nyårsafton...

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt! Så kul att höra att ni haft det bra!! Du får berätta mer när vi ses :) Här blir det också plugg idag, inväntar min pluggkompis och sen finns det ingen återvändo......BLÄ!



Vi får höras och boka in en date!!



Kram vännen

2010-01-10 @ 10:04:52
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0