Hej hopp

Ja nu laddar man inför de sista fyra dagarna i Sthlm! Kommer kännas både skönt att komma hem men väldigt jobbigt att säga hej då till mina vänner! Huvva ja nästan ont i magen redan bara jag tänker på det!
Vi kommer träffas och höras men vi är ju vana att ses varje dag i skolan! Så gråtvarning på onsdag då Petra åker och på torsdag då jag och Camilla ska säga hej då!! Men mig blir ni inte av med bruttor! :)

Helgen har varit lugnt med räkfrossa på fredagen med Johan, Annelie och Lasse. Jag fixade gelenaglar på Annelie...2 h tog det så jag har lycktas jobba ner tiden ytterligare! Kvällen avslutades med att titta på Grease som gick på tv :) jag blir aldrig less den tror jag

Lördag var det soligt och skönt. Jag och Johan tog 2 filtar och lade oss i solen, Petra kom och delade filt med oss och hade med sig världens största påse med bigaråer! Hemplockade och väldigt goda! 
Sedan kom molnen och Petra väckte mig och Johan på filten då vi slumrat till, jag hade iaf badat 2 ggr också så vi packade ihop och gick hem till oss. Efter att ha suttit ute på balkongen hela kvällen gick vi in och såg Shutter Island. Bra film men jag vill ha ett annat slut!! :) 

Söndag idag och sovmorgon....solen lyser och jag funderar på att gå en prommis till Petra och hämta min åkremsa. Men jag vet inte om jag ids sola idag, man har blivit lite mer försiktig i solen och känner att man inte behöver springa ut så fort den lyser :) men det är ju ganska skönt med värme, bad och picnik.   

Ikväll blir det bio med Mia...Eclipse!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0