Tjing!

Den värsta nervositeten lade sig igår när det första praktiska internationella provet var klart. Känns skönt att det gick bra, jag fixade pedikyr på en fot samt lackning av båda fötterna på 20 minuter, man får inte tappa fokus då kan jag lova! :) Blandningen av egen mask gick också väldigt bra, calaminelera, glykol, aloe vera, apelsinblomsvatten osv...perfekt konsistens! :)

Idag är det ett nytt prov med samma examinator...kroppsapparatur. Vi har 10-12 minuter vid varje maskin, ska visa ett område och padda eller jobba på, förklara för kunden och för examinatorn vilken ström, fördelar, kontraindikationer osv sedan avslutar man genom att ge kunden på sista stationen en helkroppsmassage på 45 minuter. Men idag känner jag mig inte lika nervös!

Imorgon efter de två sista proven, MDA och epilering ska jag städa ut mitt skåp i skolan och ta bussen till lägenheten för att hämta mina väskor och sedan åka mot flyget hem till Umeå! Känns underbart med en natt kvar i Sthlm och sedan får man komma på hemmaplan igen! Lite gruvensamt för att säga hej då imorgon men det kommer gå bra, vi ska snart ses igen :) Svejs  

G5-djupgående massage och fettreducerade osv  


Vakuumsug- Bortförande av slaggprodukter, ökar cirkulationen= mer näring till celler osv


Microcurrent- sårläkande, utförande av slaggprodukter, ökar blodcirkulationen, muskelstärkande osv


Det var några av maskinerna jag kommer att visa upp idag. Body Faradic och Galvanic kommer också ingå i det praktiska provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0