Hej hopp

Ja då var det dags för en uppdatering igen :)
Idag var det 8:e dagen i rad jag var på skolan och fyra dagar kvar till en ledig dag. Men inte ska jag klaga inte. Jag och Camilla hade hur roligt som helst och det käns så bra att jag valde att gå denna nagelkurs. Naglarna blir hur fina som helst och ingen kan gissa att det är oäkta.
Nu fattas det bara en liten minikurs till för att kompletera gelénaglarna. Det blir att gå en kurs på några timmar efter att jag fått mitt diplom i denna kursen. Vill nämligen ta hem det som är så stort i USA. Rihanna har det ofta och andra inom kändisvärlden. En film man lägger på nageln, finns i olika färger och mönster. Våran utbildare håller på med det också och sa att det vara bara att höra av mig då det passade. Men jag måste invänta mitt diplom i nagelkursen först :) men rom byggdes väl inte på en dag som man brukar säga :)

Idag hade vi slutprov teoretiskt i skolan i Kroppsapparatur, SPA och Helkroppsmassage. Det gick bra och senare på dagen var det dags för praktiskt delprov i Kroppsapparatur. Det gick väldigt bra och man förstår inte riktigt att skolan börjar gå mot sitt slut nu.
Känns både roligt och tråkigt. 

Tjuvar en bild på fejjan som Camilla lade ut på sina naglar som jag skulpterat på henne :) 
Dom ser dock inte glansiga ut på bilden. Ser man de på riktigt ser de verkligen nylackade ut hela tiden!
Jag måste ju ha lite bilder så ni blir sugen att ha mig till att fixa era! :) Kom ihåg att bara höra av er på något sätt :)

 

Kommentarer
Postat av: Emmsan

Tja bruden! Länge sen jag läste din blogg nu, kul att det har gått bra för dig! :) Du är så duktig! Måste väl slå dig en pling när jag får semester i sommar så får du fixa mina naglar, (och så vi får ses! :) verkar ju bli himla fint!! :) Ha de bra!!

2010-06-15 @ 10:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0