OPI-naglar nästa!

Ja det är mitt nästa delmål i studierna. Och till helgen gäller det, då kommer jag gå kurs på skolan som jag valt att ta sedan några veckor tillbaka. Jag som velat det länge och helt plötsligt kommer det upp en lapp om en kurs nu innan vi tar examen. Passar ju perfekt medan vi bor här och för mig känns märket OPI från USA helt rätt också.
Gelénaglar blir det så känner ni er sugna får ni plinga eller skriva till mig så kommer jag fixa fina sommarhänder till er...eller varför inte åretrunt fina händer! Svejs...





Färgerna för sommaren 2010 :)

Jag gillar deras namnsättning på lacken:
- Catch Me In Your Net
- Wing It!
- Flower-to-Flower
- Fit a Bit

Gillar man inte dem finns det en hel del andra färger också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0