Cupcakes!!

Mysig helg har det varit. Fredag var jag ledig och lade hela dagen på mina projektarbeten!
När Johan kom hem skulle jag fixa middag och hacka sallad men det gick inte så bra, jag hackade i min tumme! Aj aj! Inte bra gjort, öm och svidigt i den och den tål inte tryck! haha Men den läker nog snart. :)

  

Lördag blev det en sväng på stan och shoppa kläder till Johan, hittade massa fina och innan vi åkte hem gick vi förbi hötorget och köpte frukt i form av vindruvor och jordgubbar! Mums! Får inte glömma min nya tulpaner heller! Alla påskens färger! 

 



Till middag hade jag och Johan Mia här på taco, jag lyckades hålla mina fingrar hela denna hackning. :) Johan åkte hem till hennes Johan och jag och Mia bakade Leilas morots cupcakes med limefrosting! Så goda...och jag har någon dille nu på morotskakefika så det passade hur bra som helst! En massa cupcakes står nu i vår kyl och jag vet inte hur jag ska lyckas äta upp alla till på torsdag då vi åker uppåt.
Ska bara säga att vi var duktiga och kom ihåg Earth hour och släckte ner alla lampor! Lite besvikna på de runt om som inte verkade ha koll på tiden mellan 20.30-21.30 igår.



           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0