Emmas lördag

Idag är det ingen vanlig dag för det är Emmas födelsedag Hurra HUrra HUrra :)
Ett brev på posten med grattishälsningar från mamma och Janne.
Vaknade först av mess på mobilen på morgonen av släkt och vänner. In i duschen och frächa till sig och till Hotell Continental för frukost. Vidare utan att veta vart jag och Johan skulle, en promenad genom Åhlens, ut på gatan och ett presentkort fick jag i handen. Ett från Johan, jag skulle få shoppa på H&M, och det skulle vara tomt innan vi kunde åka hem! Det var bara börja kolla och det slutade med att jag fick hem en hel del kläder! Inte dumt.
Lunch på stan innan vi åkte hem för att slappa ett tag och ganska snart kommer vännerna för fördrink och styling. Sedan bär det av till Söder och restaurang Faros för grekiskt gott i magen. Mums, men jag vill inte andas på någon imorgon tror jag, kommer nog vara en blandning av vin och tzatziki! :)
Nu tv och mys en stund, kanske hinner lägga igen mina ögon ett tag så jag orkar med kvällen...Svejs!

Här kommer lite bilder från min present av Johan...
Ta bort I och S så blir det The Store!! :) hehe såg det först när jag kom he´m, lite roligt...








Kort kavaj, med ledig midja


Knäsockar 2 pack+strumpbyxor!


Från mamma och Janne




Kommentarer
Postat av: fanny

GRATTIS i efterskott emma :)

2010-03-08 @ 14:32:03
URL: http://fannyob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0