Vackert...

Idag är det bästa vädret för denna vår i Sthlm! Superhärligt och en långpromenad för mig och Johan runt hela Kungsholmen och lite till. Väl hemma kom jag på att jag ville ha en bukett tulpaner och så fick det bli. På med skorna idagn och gå typ 2 minuter till det lilla vita tältet som står nära oss och säljer dem! Nu har mina körsbärskvistar några kompisar :)
Snart blir det att ställa sig i köket och göra iordning maten för ikväll då Petra kommer på middag hos oss. Vi har hyrt några filmer till ikväll....får väl se vad det blir att se. Svejs!



Bara några filmer :) haha filmer för hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, kul att de slog ut!! Vilken fin bukett du visar :)



Låter som du haft en bra helg. Vi måste ses snart!!



Kram!

2010-03-21 @ 19:24:18
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0