Middagsbjudning och bio

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här :) har haft lite annat för mig och nu kom jag på att det kanske var dags att skriva lite.
I veckan har jag haft mamma och moster här på besök mellan mån-tors. Mycket god mat och lite shopping också. Alltid roligt med besök! Och när man har kul går veckorna snabbt och det gjorde även denna. 

Redan helg igen, tiden går så snabbt och igår blev det en mysig kväll framför tv:n efter en promenad tillsammans i närmare 1h, vi passade på att tvätta lite kläder i tvätstugan som var ledig på kvällen. Ett varmt bad för mig också.
Det fick bli sovmorgon för oss och vi åt frukost och hade tänkt att promenera in till stan idag men det var så tråkigt väder med regn och blåst så det fick bli en kort promenad och sedan hem och äta lunch.

Ikväll har vi Petra här på middag och sedan ska vi 3 på bio på Sergël. Så en lugn helg.
Har även bokat biljetter för att flyga hem till Umeå på onsdag och stanna till på söndag nästa vecka. Det var ju så många lediga dagar i följd så vi passar på att åka hem. :) Svejs från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0