God morgon



 

 Lila korta tröja: Cheap Monday
Svart tröja: Samsoe Samsoe
Svarta leggings: H&M
Halsband: Kommer ej ihåg, någon accesoarbutik i Sthlm :)

Idag blev det enkelt att stiga upp, bara klä på sig. Ska till salongen och få en kort ansiktsbehandling av Anna.
Går ju som sagt var på en kur nu med Glycolic aha syra 40% som jag visat i tidigare inlägg.
Känner redan med hjälp av mina nya produkter för huden samt av syran att min huds struktur förbättras.
Mina "knottror" är färre och huden har fin lyster!
Jag använder Shiseido, Pureness, serien för renhet & balans mellan fukt & fett.

Efter det ska jag lägga den kraftigare syran på Anna, Salicylic! Stark och den bränner, den passar hennes hud.
Sedan blir det jobb i salongen några timmar.


Kommer ikväll:
Roliga bilder på olika, väldigt konstiga frisyrer
Hur man gör en fiskbensfläta
 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Halsbandet är från bikbok emma :)

2010-11-04 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0