Mavala och kur

Nu var jag less mina gelenaglar och det är så jobbigt att hålla efter dem då de inte får vara så långa vid alla behandlingar.
Jag filade ner dem och köpte ett nytt lack hos oss på Wilma. "Rose" från Mavala. Täckte lagom och är diskret! Så nu har jag mina egna naglar igen!




Och så en uppdatering från Wilma
(taget från Wilmas facebooksida där Kicki håller oss alla uppdaterade)




Våran hudtherapeute Emma, älskar att jobba med behandlingar som är avancerade och utmanande..
Det är verkligen något som våran Salicylic-peeling är. Men resultatinriktad som hon är....
så är det inte konstigt!

Anna gör nu en kur på 5 gånger med Salicylic-peeling.
Den tuffaste peeling vi har, det känns som att det brinner i huden!
Egentligen är den riktad till Acnehud.
Men den fungerar som en snarlik lindrig kemisk peeling,
så all död hud i de översta hornlagren trillar av..
Så nu blir det spännande att se hur snygg Anna kommer att bli?
2:a behandlingen av fem. Fortsättning följer


Anna kommer att göra AHA-Glycolic peeling 40% på Emma fem gånger. Det ska bli intressant att se effekten på Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0