!

Sådär, dags för en uppdatering igen :)
Idag blev det jobb på Wilmas och sedan naglar. Börjar få rutin på det är nu!
Imorgon blev det en ledig dag faktiskt, iaf från Wilmas. Naglar ska fixas på brud som gifter sig till helgen så helt ledig är jag inte. Men det är väl typiskt mig :)

Idag hann jag en sväng på stan efter att jag slutat, shoppade lite mer höst/vinter kläder! Alltid roligt...bilder kommer sen.
Nu har jag inte tid att sitta vid datorn då Johan kommit hem ikväll och vi ska ta ett bad och se lite film och bara njuta av kvällen i ro.
Imorgon får vi vara ledig tillsammans också! Det är vi inte bortskämda med under veckorna!


Kvällens jobb på Petra...


Ett avslappnande varmt bad!

Kommentarer
Postat av: Emmsan

Fan, man måste ju komma ner och fixa naglarna ser jag, du är så duktig!! :)

2010-09-02 @ 16:33:06
Postat av: Emma

Men söto! Du är välkommen när som det vet du!! Puss

2010-09-02 @ 17:39:56
Postat av: Hanna

ha en fin kväll=)

2010-09-02 @ 17:55:46
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Kitty

Hur många besökare har du haft idag? Du behöver inte svara, jag är bara nyfiken ;)

2010-09-02 @ 18:18:06
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-09-02 @ 18:20:09
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0