Mer på Wilma!...


Nu kan ni köpa ett paket med tre mysiga behandlingar. Vi lägger ett värdebevis som vi stämplar, i presentkortet.   Totalt pris 890:-  Värde 1200:-  
Perfekt att ge bort!  

Kupongalt. 1:

Behandling 1: -Ansiktsrengöring;
Rengöring, Ånga/ enzymmask samt Avslutande mask.
Ca 25 min
Behandling 2: -Ansiktsmassage;
Rengöring, Skön massage ansikte, nacke & axlar samt Avslutande mask.
 
Ca 25 min  

Behandling 3:-Aromamassage;
Härlig Rygg & nack massage med varma aromaoljor.
ca 25 min.


Kupongalt. 2:
Behandling 1: Ansiktsrengöring;
Rengöring, Ånga/ enzympeeling, samt avslutande mask.
ca 25 min
Behandling 2; Lätt Manikyr:
Fina naglar med putsning och lätt lackning samt avslutande Handmassage.
ca 25 min
Behandling 3: Kroppsmassage;
Härlig djupgående Massage Rygg & nacke
ca 25 min



Hoppas vi ses! Klicka här och kolla även www.wilma.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0