Bra dag!

Inte ett enda hål hos tandläkaren!!! Jippi!
Så underbart skönt att höra att jag hade så fina tänder!! :)
Nu sover jag gott.

Elin följde hit efter jobbet idag. Vi handlade hem lite gomat & frukt innan vi gick hem. Kul att ha någon att äta tillsammans med och bara surra lite så här på kvällen. Och vips så är det redan onsdag imorgon! Tiden går så snabbt!
Jag har inte hunnit med att montera stolarna så det projektet får jag pyssla med ett tag till. Elin hjälpte mig att vända bordet så nu är det på plats iaf!

Enkel midddag men massor gott. Bake up bröd med vitlökssmör också :)


"Lite" fruktsallad till kvällsmat.


Men helt nyttiga var vi ju inte :))
De godaste kakorna jag smakat!!!!!
Hittade dem på Ica idag så vi kunde inte motstå att köpa för att testa dem.
Inte sista gången de inhandlas kan jag lova! Ett måste för alla att prova!


Fuji:
Jag beställde ett 30-tal bilder från Fuji så jag kan fortsätta scrapbooka lite. Beställde dem i söndags och de kom i brevlådan redan idag! Så nu har jag det att pyssla med också. :) Bara roliga saker.
Nu ska jag iaf lägga mig efter att ha sett BB.



Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Åh, dom kakorna såg inte dåliga ut!

2011-04-12 @ 23:56:02
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Haha, ganska komiskt tycker jag. Vem orkar ens sitta och kolla hur många prenumeranter alla har, och sen sluta prenumerera då någon har fått för många? Fattar inte på vilket sätt det gynnar dom ;p Missunnsamma människor!



Haha, jag känner på ett sätt att jag gärna vill testa köpa dom där kakorna, men på ett annat sätt är jag rädd att om jag gör det, så kommer jag köpa dom jämt och jag blir ruinerad till slut ;p

2011-04-13 @ 09:33:57
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0