Massa bilder!

Nu kastar jag bara in en massa bilder från resan så ni får se....

Här bodde vi, varsin 3 rumslägenhet :) Bord med parasoll på uteplatsen.
Inget att klaga på!!

En trapp upp till eget soltak!

Dock väääldigt varmt att sola här på taket...

Men ingen dålig vy...

Inne...Perfekt med eget kök som hade det mesta man behövde i skåparna.



Här sov vi....andra rummet hade vi som ett ombytes & garderobsrum :)
















Johan tyckte jag var tung att försöka hålla ovanför ytan!
Ledde till en bild i gapflabb! Vadå?! Har jag gått upp?! :)) haha



                                         ♥ Kärlek ♥


Som sagt en massa bilder från våran soliga vecka på Gran Canaria!

Kommentarer
Postat av: sabina

Vart någonstans på gran canaria var ni???

Vad hette hotellet? ser underbart ut.

Var själv där i februari iår.

2011-04-09 @ 18:04:21
Postat av: hanna

Åh vad härligt ni ser ut att ha haft det! Jag vill också :)

2011-04-10 @ 13:17:52
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/
Postat av: Emmsan

Åå vad ni verka ha haft det underbart! :)

2011-04-11 @ 09:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0