Mer projekt....

Idag blir det jobb och försöka få iväg alla papper till försäkringskassan om graviditetspenningen. Har skrivit ihop en massa uppgifter om min arbetsdag så de förstår alla uppgifter man gör varje dag på jobbet.
Har även skickat med bilaga på mina röntgenplåtar och min läkares beskrivning på ryggoperationen när jag blev stelopererad för 7 år sedan!

Jag borde putsa fönstrena och ställa iordning möblerna på balkongen så vi kan sitta där ute nu när det är så fint väder. Men det får bli då tid finns till. Kanske om jag slutar tidigare idag, får se hur jag har det med kunder för dagen. :)

Nu blir det grötfrukost!


Kommentarer
Postat av: Jenny

De är "lite jobb" med alla papper som ska in till fk:) Hoppas att du får hp beviljad!:)Ni verkar ha en riktigt fin lägenhet:)

2011-04-28 @ 19:28:26
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0