Tandläkaren...

Idag blir det till jobbet igen. Direkt efter sista kunden ska jag till tandläkaren! Huvva huvva.
Lite lätt oroad att jag kommer ha hål!! Jag har ju ätit så ofta nu sedan jag blev gravid.
Men ingen ide att vänta, det lagar ju inte sig själv hur som helst & bättre ta det nu i så fall.

Önska mig lycka till nu :))

Igår & kvällsjobb:
Igår kväll var jag & Elin på en kväll som handelsbanken ordnat, en kväll om drömmar. Vi på Wilma var inbjudna och låna en monter för att visa att vi finns. Hur många har inte en dröm om en dag på SPA, en dröm om att få huden finare, en dröm om att någon ska ta hand och pyssla om dig i en lugn miljö med levande ljus! Inte många som säger nej till det! Wilma sålde sig själv igår! Alla stannade upp och ville ha en goodiebag med rabattkupong och prova på produkter efter att vi stått uppe på scen och pratat om vilka vi var. Vissa visste redan det & för vissa var det nytt. Riktigt kul och jag & Elin stod stolta och representerade den bästa salongen i stan!! :))
Jag hade även fått äran att lägga make up på kvinnan som höll i det hela! Även det rekomenderade hon när hon stod på scen & sa att det var Emma på Wilma som hade gjort det :)

Kommentarer
Postat av: michelle

Då kommer du snart vara fullbokad av nya kunder :)

2011-04-12 @ 22:39:33
URL: http://skonhetsexperten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0