Nya mössan

Idag klädde jag lillan & tog vagnen in till stan & mötte upp pappa Johan som varit hos frissan. Vi gick en prommis & sedan hem igen för lunch. Sen har vi myst på här hemma, sett lite film, vilat middag & nu har vi nyss fått i oss middagen...renskav & stuvade makaroner. Melody sover i våran storsäng efter middagsluren. Svårt att sova lika länge som hon. Men nu känner jag att det borde vara dags för henne att vakna snart då jag mer än gärna skulle amma en stund :)) Får låta bli att tänka på det för bara det gör ju att det rinner till haha

Här har jag tagit på henne senast inköpta mössan, hon ligger i vaggan & sover & har ingen aning om att vi ska på prommis...hon vaknade aldrig & vi la tillbaka henne i vaggan då vi kom hem igen :))

Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian <3

Tack så mycket ;p Nej, jag har inga extrakilon kvar, men jag har stått stilla på den här vikten i flera år och jag har som alltid haft lust att gå ner lite till, även om jag ju inte alls är tjock eller så! Vill mest bara för att se om jag kan ta mig från min idealvikt ^^ Har aldrig tagit mig varken upp eller ner oavsett vad jag sätter i mig! Tänkte nu med hjälp av dom extra kalorierna man förbrukar när man ammar att jag kanske kan gå ner lite extra ^^

2011-08-31 @ 21:00:31
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Hanna

Jo precis! Men hade tur så den fanns i rätt färg också :) Som du säger så är det alltid kul med shopping. Men måste ju vara ännu roligare för dig som kan köpa din lilla tös en massa fint. Finns ju verkligen hur mycket sött som helst till dom små liven :)

2011-08-31 @ 22:29:32
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/
Postat av: sara mamma till Viggo<3

Myyys :)

2011-09-01 @ 07:23:29
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0