Vi myser

Hela dagarna verkligen....nu kan jag lova att mjölken runnit till ordentligt! Shiiit vilka meloner! haha
Melody är så söt när hon ätit klart, hon blir helt utslagen & det slutar alltid med att hon somnar vid bröstet. Så himla mysigt så det är inte sant. Vet inte hur många gånger vi frågar varandra om dagen jag & Johan att är hon verkligen våran? Hur kan hon vara så här underbar!!! :)
Hon sover & äter i princip hela dagarna...när hon sovit någon timma börjar man ju vilja att hon vaknar så man får vara lite med henne igen :))

Uppdatering från 2 dagars kollen igår:
Hörseltest - OK!
Doktorskoll: OK! (lyssnade på lungor, vred & vände på henne hit & dit)
Det togs PKU-prov som vi får veta sen om (Inte alls kul att se när de stack henne i lilla handen)
Vi fick hennes personnummer, veta blodgrupp.
Vikt igår: 3320 g (Viktnedgång från 3570g) Så det tyckte de var bra att hon inte gått ned så mycket & insåg att min amning verkar fungera bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina emma :) så mycket hår hon har eran lilla tös!

2011-08-23 @ 12:11:47
URL: http://lantdrom.blogg.se/
Postat av: Ida Öhman

Grattis till söta Melody! Vet inte om jag skrivit det redan :) Så skönt att amningen fungerar bra.. Nu hoppas jag du lägger upp en förlossningsberättelse så vi blivande mammor får något att läsa ;)

2011-08-23 @ 16:10:45
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda

Ja herregud, vem anade att Robin hade såna talanger ;p Det är verkligen otroligt gott med blåbärsbullar :)



Alltså jag tycker att vi bestämmer att du inte får uppdatera nå mer om bebis här förrän jag har fått, blir alldeles för avis :D hahah. Har till och med drömt om er för någon natt sen, att vi fick komma och hålla i lilla Melody och jag fick aldrig mitt eget himla barn ;p

2011-08-23 @ 19:01:39
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Mamma Evelina

Men så fina ni är, man blir ju nästan tårögd när man vet hur underbart allt är :)

2011-08-24 @ 09:56:40
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ni verkar ha det himla mysigt, precis som det ska vara! Blir väldigt bebissjuk trots att min lilla tjej bara är åtta månader, farligt farligt att gå in här o läsa :D

2011-08-24 @ 10:29:38
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0