Trött liten tjejja

Melody låg på golvet & roade sig efter att ha blivit less att sitta i bumbon då jag pysslade & nyss blev hon lite gnällig så jag gav henne tutten & fortsatte & vips så sov hon på gofilten på golvet! Hon är lite snuvig & hostig så det tar säkert på krafterna det med. Så nu ligger hon på köksgolvet & sover, jag la över ett täcke så det skulle vara lite mysigt iaf :) lilla liten!! Idag var vi på föräldrautbildning & träffade de andra mammorna & barnen. Lika kul som alltid att ses. Nu när alla barn är lite större, uppfattar & ler till varandra där de ligger på golvet medan vi vuxna surrar & lyssnar på BVC-sköterskan :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! vart har du köpt dom röda byxorna?

2011-12-09 @ 16:45:25
Postat av: 20 år och mamma till William

svar: Ja tack fast de var ju bara 3 dagar så inte så lång tid. Samt att vi itne bara låg på en strand o slappa i en hel vecka utan var ute o såg London men det gick faktiskt bra. Sen är en 1,5 åring vild som attans så jag tyckte faktiskt det var skönt att bara få ett break. Men hade nog inte lämnat honom innan första året i tre dagar men aa det e väl olika.

KRAM

2011-12-09 @ 17:58:38
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: 20 år och mamma till William

svar: Ja tack fast de var ju bara 3 dagar så inte så lång tid. Samt att vi itne bara låg på en strand o slappa i en hel vecka utan var ute o såg London men det gick faktiskt bra. Sen är en 1,5 åring vild som attans så jag tyckte faktiskt det var skönt att bara få ett break. Men hade nog inte lämnat honom innan första året i tre dagar men aa det e väl olika.

KRAM

2011-12-09 @ 17:58:39
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Ida

Men sötunge! Snacka om avslappnad ;)



Har du också beställt dom blå från mandel, eller bara dom röda? Dom röda var inte stora i storlek?

Dom blev faktiskt grymt bra efter jag sytt in dom, så nu sitter dom som ett smäck ;D huvva va jag ska nyttja dom, såå snyggt med blå brallor :D

2011-12-10 @ 01:39:33
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Siri

Hej! Jag har en fråga om vikt och graviditet. Jag är gravid i vecka 40 och har gått upp tolv kilo(samma som du gjorde har jag för mig? ) hur snabbt gick du ner dom kilona? Hur mycket försvann direkt på bb? Hoppas jag kommer vara i samma fina form som du ser ut att vara i efter fl...:)kram från siri

2011-12-10 @ 02:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0