Bilder från lördagen

Förrätt:
Egentillverkad tunnbrödkorg, med krispsallad, skagenröra, rom & en citronskiva!
Det var riktigt lätt att göra korgarna!


Jag glömde ju såklart att fota korgarna då de vara klara...
så jag lånade en bild från internet
:)
Jag hade gjort egen skagenröra a la pappas recept. Den är så god!


Lilla Killroy! Elin & Jespers hund.


Jag fick en tidig födelsedagspresent av Elin! Kroppsscrub!
Jättehärlig och luktade jordgubb!
Har använt den nu på morgonen :) Tack snälla!


Vi hade en så trevlig kväll med gomat här hos oss!
3-rätters middag och en massa surr!
Det får vi göra om!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv snälla du, ja det gör vi gärna om, då hemma hos oss :)

2011-02-27 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0