Hemma / Barnmorska

Ja nu är det dags för bloggen att vakna lite, måndag och Johan jobbar :)
Jag tänkte lägga ut lite bilder ikväll från våran myshelg..dock fotade jag inte så mycket då vi hade fullt upp med annat som shopping och gomat på restaurang...känns lite fel att börja ta med en systemkamera till ex Invito och börja fota maten! haha nä sån uppdatering skippar jag så kan ni bara få föreställa er vad vi åt :))

Idag har jag varit hos barnmorskan! Lika efterlängtat besök som sist :)
Jag förklarade att jag var så orolig att bebis inte skulle leva längre, inte växa osv
Jag fick lägga mig på britsen så hon skulle känna min livmoder och hon sa att den var helt normal och hade växt mycket bra!! Så fantastiskt, jag fick känna den också...som en nedförsbacke som sluttar in mot magen!
Hon sa att magen syns ju redan och att jag ska inte vara större denna vecka!!! Vilken känsla! Lycka!
Jag känner att världens största sten släppt just nu!



Ska snart gå mot jobbet...syns ikväll igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0