Muffinbak

Fick ett bakil ikväll i väntan på att Johan ska komma hem...
Choklad/bananmuffins med nougatglasyr och strössel. Bakade det jag kände för, har ju lätt att bli något med banan och choklad. Tyvärr har jag inget recept på dem, jag gjorde som mamma brukar göra.
Ta en dutt sånt och en dutt av det så blir det något gott utav allt tillslut :)



Fina formar från IKEA, med blommor på :)



Herregud vad jag bloggar idag!!
Har iaf hunnit med att storstäda, tvättat rent i sängen, tvättat handdukar och all tvätt i korgen! Skönt!

Har även gjort en beställning från H&M:

En svart ny vårjacka, men svårt med storlek. Kommer kanske inte få igen den i vår och tar jag den för stor kan jag inte ha den i augusti efter bebis kommit ut för då kommer den vara för stor. Hm får se hur den är i stl när den kommer. Tog iag en model som är lite vidare över magen. Den var iaf billig, jag kan ha den så länge jag kan :)

Även den svarta 3/4 byxan tror jag kommer bli sköna, kanske till Teneriffa i mars!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kommer säkert inte behöva ha den stängd eftersom man brukar ha en förmåga att alstra egen värme som gravid. Dessutom är du höggravid under sommaren ;) = svettigt! Jag kan rekommendera att ta den storlek som du brukar ha, så kommer den till användning även till hösten, som du skriver.

/Kram,kusin vitamin.

2011-02-25 @ 07:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0