Roliga bilder

Jag och Johan satt just och kollade på alla hans kamerabilder...
Insåg att det fanns några roliga minnen där :))

 
Jag kom på att jag kunde rida på Andrés rygg då han är så lång... :)
Han började hoppa och för mig blev det en tur på riding bull! hahah men jag flög inte av!!



Här håller jag i Andrés brallor till hippiefesten...kanske bara liiite långa för mig :)


Lite action från källaren hos Lars & monica en helt vanlig lördagkväll!
Jag nykter...gravid i v 3 utan att veta :) men lika kul nykter!
Ja som sagt...Lanza chiefs lagkläder på oss :)


Alldeles egna DJ Lars & Andre spelar bara låtar vi älskar

Inget dansgolv utan discolampor...

Johan agerar fotograf :)






Robin..eller Tarzan :) hippiefest


Sjukast bild Johan tog på Robin!! hahah ser ju inte lite farlig ut...
scen till skräckfilm nästa :))


En sista bild på Johan & skotern...nu är den borta och såld....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0