First Hotell

Mysig helg, åkte till Ö-vik igår och åt gomiddag på restaurang MammaMia.
Nära till hotellet som vi övernattade på! Vi myste på i rummet hela kvällen, såg tv & åt muffins i sängen :)
Söndagen blev det gofrukost & sedan lägga sig i sängen ett tag till och invänta att gallerierna skulle öppna kl 12. 
Lite shopping & lunch ute...sedan köra hem igen. 
Det behövde vi då Johan ä borta så mycket!



Johan tyckte att detta skulle dokumenteras till graviditetsdagboken...
V12 ligger & äter i sängen, noga med att få upp ALLA smulor...
1 1/2 h senare gick han ner i receptionen & köpte en smörgås till mig så jag skulle sova gott & stilla hungern IGEN! :) han har lite kul åt min aptit nu






Lite shopping...
Nytt hårspänne. Marlene på mitt jobb är så fin i sin klämma tycker jag. Hon gör det så snabbt också. Får väl se om jag kan få till det ibland med :)






Köpte 2 klädplagg också, en tunn kofta & en tunika/klänning. Jättesöt.
Bilder kommer en annan dag på dem...
Hoppas ni haft en bra helg!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Mys! Det är bra att ni får unna er sådant. Det var väldigt kul att få prata med dig idag vännen. Vi hörs snart igen!



KRAM

2011-01-16 @ 20:48:05
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0