Inköp

Idag blev det stan!! Latade mig och tog bilen, körde in i parkeringshuset mitt i stan och strosade en stund :)
Hittade en hel del utom det jag skulle ha...det glömde jag & då jag kom på fållfix ides jag inte gå och köpa det.
Det tar jag en annan ledig dag :)


Kuddar på Indiska som matchar de nya vardagsrumsgardinerna!
På rea också! Gode tur ibland!


2 nya linnen, ett svart & ett svart/vit randigt


Den här svarta var så skön, ser inte ut så mycket till världen men den var fin på...
klockar sig ut och faller fint...


Dålig bild men en brun kofta som hänger ner lååångt! Skön!


Orkade inte prova alla kläder och lägga ut bilder...detta får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0