Gipsmage!

Nu är den gjord...i v 39! (38+1)

Vi åkte & handlade på Ica Maxi efter vi ätit middag igår, Johan ville göra en ordentlig semesterhandling nu då han ska vara hemma. Och det behövdes kan jag lova. Nu är kyl & frys full och en massa gott fins att äta :)

Vi installerade bilstolen i bilen och gick in & började gegga på med gipsmagen. Vi hjälptes åt och kleta på & hålla, tillslut blev den klar. Skönt att få ta av sig den sen. Nu är det bra lite finlir kvar på den då jag har mina små idéer vad jag ska göra med den för att få en liten extra touch.
Jag valde att ha bh på mig då jag inte ville ha allt för synliga konturer där :)

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

jättefin blev den ju! :D längtar tills jag ska göra min också, några veckor kvar dock

2011-07-29 @ 19:30:44
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0