Sista natten själv....

Jag kom på en rolig grej igår. Inatt var det sista gången jag sover själv på väääldigt länge!!
Johan får semester f.o.m idag! Så skönt att han kommer vara i Umeå nu och inte i Göteborg sista tiden av graviditeten. Jag gissar att han ändå kommer få vara lite stand by på telefon men han är på hemmaplan & vi ska njuta & gå i väntans tider & helt plötsligt kommer dagen D vara här!! Så nu har jag han hemma tills lillan kommer och när han sen börjar jobba igen har jag ju henne här hemma. Härlig känsla! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Så härligt! För er båda! Jag längtar verkligen tills lillan blir så stor att ni kommer ner hit så vi får krama om er. Alla tre!



Stor kram

2011-07-28 @ 12:45:57
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda

Synd bara att jag inte har några jordgubbar som växer där ;p Rensade bort ogräset lite för sent, så hinner inte bli några i år. Stackarna har ju knappt fått sol på hela sommaren! Men nästa år :)

2011-07-28 @ 22:19:53
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0