Härliga dag!

Har varit ute nästan hela dagen! Jag & Johan gick till båthamnen & satt med fötterna i vattnet för att svalka oss. När vi blev hungriga gick vi upp till båten SJÖBRIS & åt lunch. Super kan jag lova...
Sen en sväng hem & svalka mig i duschen, ta en liten tupplur i soffan & så en prommis tillbaka till hamnen igen då André med vänner kom flytandes in till hamnen på en flotte med solstolar...En stund där & nu är vi hemma & ska grilla till middag, äta ute på balkongen & så får vi se vart kvällen tar oss vidare :))

Dagens lunch på Sjöbris!
Där står jag på kanten :)) Johan sitter på stolen framför med brillor...
Doppa fötterna har jag gjort iaf....men det blev inget dopp då det var så strömt i älven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0