Sommarvärme!

Härligt med sol idag! Varmt & skönt och jag har spenderat hela dagen i bikini med Lena & barnen. Vi har hunnit med att bara vara på gården på förmiddagen & sen tog vi bilen en sväng ner till sjön & badade ett tag tills det var dags för middag! Sen tog jag bilen & hälsade på Åsa & pojkarna.

Med magen är allt bra också. Känns som om den växer & rörelserna blir allt kraftigare. Nu gör det riktigt ont i revbenen & jag får mig riktigt rejäla boxarslag/sparkar i högra revbenen då jag ligger på sidan & ska sova. Sover bara på sidan nu då det känns som om jag inte får luft då jag ligger på rygg. 
Riktigt mycket råmjölk (kolostrum) har jag också. Här om dagen gick det genom både bh & tröja! :) Känns iaf inte som något negativt.  




 


Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Jag har också jättemycket mjölk, men det kommer bara på natten av någon anledning. Vaknade för någon natt sen och var jäklat sjöblöt på överkroppen. Jag tänkte först "jävlar, svettas jag så här mycket??" men sen insåg jag att det var mjölk, hahaha.

Men det luktar ju så sjukt gott. Exakt som bebisar. Alldeles sött. Jag får som flashbacks till då Vilda var nyfödd ;p

2011-06-28 @ 22:54:32
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon snäckan..skönt med strand väder..tycker dok det är lita jobbigt med värmen..Ha en skön sommar dag söta.kram kram

2011-06-29 @ 09:21:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma Evelina

Under graviditeten kom de inge mjölk för mig ;p Men sen när jag började amma hade jag ordentligt med mjölk och de kom igång bra :)



De blir roligt att se magbild när du lägger ut sen. Den måste ju ha växt massor sen sist du la ut :)

2011-06-29 @ 23:13:31
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0