Vaxning!

Idag insåg jag att det var dags att raka sig under armarna.....det man får göra sisådär ganska ofta så man lessnar iaf. Men idag tänkte jag att det baske mig var dags att vaxa istället. Fram med min vaxvärmare som jag har hemma & värmde upp mitt varmvax. På med det smälta & varma vaxet & dra bort alla strån, lite förbehandling & efterbehandling också såklart. :))
Skönt! Nu kan man släppa det några veckor tills det är dags att göras om igen.
Det är verkligen värt att vaxa sig.
Har du aldrig gjort det så testa! Perfekt tid nu när sommaren är här.

Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Jag törs fasen inte vaxa mig under armarna! Är så rädd att få en massa irritationer där :p

Sjukt irriterande är det ju också att det inte är någon idé för mig att vaxa benen, för jag har för korta strån. är typ bara hälften som följer med ;p

2011-06-02 @ 12:18:42
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: LindaMo

2011-06-05 @ 18:47:14
Postat av: LindaMi

Är såå sugen på att vaxa.. men har inte tordas då man titt som tätt läser om de som totalt misslyckats o fått huden bortsliten mm. Vilket vax använder du??

2011-06-05 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0