Cran Canaria

Nedräkning....till samma ställe som vi var på förra julen -2009.
Då visste vi inte att vi skulle tillbaka efter 1 år & 4 månader igen!
Lovley!

Vi var som sagt där över julhelgen & jag pluggade i Sthlm då...
hade gjort halva min utbildning & vi hade julledigt i ca 3 veckor.
Men att jag var späd i kroppen där! :/ Hm huvva då. Svårt att fylla ut bikinin...
Orolig över vad som skulle ske efter utbildningen, jobb inom yrket?! osv
Men att allt skulle vara såhär bra som det är idag var en önskan som man aldrig kunnat ana skulle vara sann!
Jobb direkt efter skolans slut! Och ett jobb där jag stortrivs & har de bästa arbetskamraterna & känner mig glad över att gå till! Jag säger bara det...Wilma!

Denna gång ska jag minsann få stoltsera med magen! Ligga & dricka färskpressad juice och bara njuta av värmen och den underbara tid vi har framför oss jag & Johan!

Kommentarer
Postat av: emma

skönt att jag inte är ensam om att ha kännt så.. känns nu som att allt står still. så de känns som att de lika gärna kunde vara tomt i magen :( jaha, vad knäppt att de ändå är så pass olika från komun till komun.. tycker de är en självklarhet att alla ska få höra hjärtljud, för som min bm sa, de är nyttigt för mamman att få höra hjärtat och de håller jag helt med om! så man vet att man har ett liv i magen :) nu hoppas jag ju att jag får höra de också:P vissa har ju otur att de inte hörs..

2011-03-28 @ 10:14:40
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: emma

är ju inte nyttigt för nån att man ska gå å va orolig :( men tycker man ska få välja om man vill lyssna eller inte, de är ju som du säger, vet man om att de kanske inte hörs så spelar de ju ingen roll :) tack!:)

2011-03-28 @ 11:27:47
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: madde

TUSEN TACK Emma! Min blogg blev helt fantastiskt fin! :) Jag är jättenöjd! Njut i värmen nu, ta hand om er och hälsa till Johan! :) Kramar!

2011-03-28 @ 11:46:54
URL: http://maddestrand.blogg.se/
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Ååhhh, gud så härligt med utomlandsresa! Vi var i turkiet precis innan jag blev gravid och det var så jäkla härligt :D Nu tar det nog ett tag innan vi reser igen :P Är väl ingen hit att fara med en liten bebis precis ^^ Ingen vits för dom att följa.. det är ju bara varmt och jobbigt för dom! Kanske när Lilleman är över 1 år att Mormor kan vara barnvakt så jag och karln kan fara en vecka ;) Om man nu klarar av att vara borta så länge ^^

2011-03-28 @ 17:04:11
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Oooj så avis jag blir! Ta med mig? Jag är rätt liten (än så länge), skulle ev. kunna rymmas i en resväska ;D

2011-03-28 @ 21:03:25
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Jessica-Blivande mamma i oktober

Hej, jag ska också utomlands fast i juni :) hur ska du göra med bebis magen när du solar? funderar eftersom jag också är gravid. vet inte om jag ska köra med extra hög solskydd typ 40 eller om man ska ha en handduk.

2011-03-28 @ 21:16:55
Postat av: felicia - 19 år och mamma

gud så skönt! jag skulle också vilja åka, men har en liten på 2 månader här hemma, så det blir till vintern i stället

2011-04-02 @ 14:08:21
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0