Fixat & trixat

Shoppat en hel del idag! Saker som jag hade tänkt mig och saker som jag inte tänkt mig :)
Som vanligt, man kommer alltid över något extra!

Först en dagens...



Köpte dessa på H&M, samma som min nya 3/4 byxa fast i hellång modell!
Sååå sköna, främst i midjan :))
Man kan vika ner midjan eller ha den upp över magen...


Var in på butiken och tog en mössa eller 2 av Monica :)) NOLLNITTI !!


Saker jag inte kunde motstå! :))


Blir det inte en flicka ger jag den till någon annan :))
Man vet ju ändå aldrig med ultraljud...


Den här var ju så söt!


Nya blommor till hemmet...


Köpte både blomma & kruka på Buketten...


Sist men inte minst!
Köpte denna ram på VILLAGE...nu är det dags att ha lite kort i lägenheten :)
Knåpade ihop några bilder som jag skrev ut från datorn...gulligt


Ja det var min lediga dag. Om mindre än 2 timmar ska jag hämta Johan!
Längtar att få visa allt :)

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Vilken superfin rund mage du börjar få! Man längtar tillbaka när man ser alla fina gravidmagar :)



Jo jag är också en godisgris. Men glass går bra om dom är riktigt chokladiga som B&J :) Sias nyheter måste man nog testa också!

2011-03-10 @ 21:19:59
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0