Födelsedag idag!

Vilken födelsedagshelg! En av de bästa! Mamma & Janne har varit här hela helgen, Johans föräldrar kom som en överraskning från Sthlm på lördagen, Johan var hemma såklart och en massa tårta och fina presenter! Tack alla!
Nu njuter jag bara av all uppladdning av familjen :)


Jag vill alltid göra min egen tårta :) både kul och godast med hemlagat!
Den blir ju så hög och fin också...men roligast att garnera den.


Äntligen är älghornet på plats som jag vela ha lääänge! :)
Tycker att det var fint som mamma målat det, vitt på hornen och sparat kraniet i naturlig benfärg!
Lite annorlunda och inte helt i vitt...tror det får vara kvar så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0