Födelsedagsmiddag

Middag hos Lars & Monica! Jag fick bestämma mat då jag fyllt år :)) hehe
Så min önskan var fisk & skaldjurspasta med blåmusslor!
Lars lagade:
2 sorters pasta, "citronsås", scampi, pilgrimsmusslor & blåmusslor + stekt svamp & gul paprika!!!!
Sjukt gott! Älskar ju musslor!




Till maten kommer min nästa önskan, Lars vitlöksbröd.
Med hemvevat vitlökssmör, mosarellaost, herrgårdsost och in i ugnen! Mumma!!


Som vanligt en stooor godisskål också :)


Min present jag fick av dem...
Cheap Monday kläder till vårat lilla hjärta! Tufft! Blir & spara ett tag :)
Stl 68 är minsta stl de har
Finns att köpa på NOLLNITTI :)


Fotade inte efterrätten som bestod av Hägendass glass med Lars hemgjorda chokladsås...som han vet jag älskar! 
Hihi jag var nog inte lite bortskämd igår!
Tack för allt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0