Förändringar

Kan ju dela med mig av mina förändringar sedan jag blev gravid.
Saker som jag räknat med och saker som jag inte räknat med :))

Hårigare ben & mage! haha
Starkare och snabbväxande naglar
Sämre hy, inkapslade porer i panna och haka! Lite bättre efter v 17..peppar, peppar!
Sjukt hungrig fram till v 15
Ömma bröst fram till v 12
Vaknar lätt och ofta! Jag som sover så djupt annars...men morgonpigg!
Legat still i "plätta" hela natten förut, nu har jag tjorvhår varje morgon för jag rörs hela tiden! :)
Kissnödig! Upp på natten 1 eller 2 ggr från v 6 och fortfarande
Cravings på olika saker, varierar från dag till dag eller vecka till vecka. Nu är det mjölk!
Yrsel ibland till och med då jag ligger ner vissa stunder
Anfådd! Haha tidigare än jag själv trodde, redan från v 15-16
Törstigare, dålig på dricka annars
Lättgråten...från skratt till gråt på 1 sek! (första 10-12 veckorna)
Blek i ansiket
Men värt allt! Det är vad jag kommer på nu!  
Känner ni igen er på någon punkt?! :)


 



Kommentarer
Postat av: Emma

håret på benen växer ju som ogräs!!! :S inte kul :P

2011-04-26 @ 15:56:38
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0