Kort dag

Avbokningar på jobbet i eftermiddag så jag fick sluta kl 15 idag.

Så en sväng på Ica i stan och sedan hem. Gabri kommer på besök ikväll! Så länge sen nu! Har någon utbildning här idag och imorgon så det ska bli så kul att hinna träffas.

Det börjar närma sig utlandet nu...Gran Canaria. Måste se till att färga både fransar och vaxa mina nu lurviga ben! haha tur man jobbar på rätt ställe då. :)
Såhär stor skillnad blev det sist jag färgade,
skulle gissa att det blir lika stor skillad denna gång...


I vår brevlåda idag!

Så kul att läsa om allt möjligt i dessa tidningar. Och jag håller aldrig reda på
när de ska komma så lika överraskad varje gång!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej de där illamåendet var verkligen de jobbigaste jag varit med om, usch..Precis, man får ju lita på att de vet vad de gör;) Tänk vad olika de är att vara gravid, endel mår riktigt dåligt o andra ingenting..



Så spännande, ska ni eller har ni tagit reda på könet?:) Blekheten, känner mig som den blekaste människa på jorden, men jag verkar inte vara ensam;)

2011-03-22 @ 07:30:19
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Åh, så kul med sånna tidingar :) Vi bor ju i Norge så här står ju allt bara på norska, det är inte lika kul att läsa :P Men jag brukar passa på att köpa tidningar när jag är i Sverige ^^

2011-03-22 @ 13:07:07
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

haha nej jag vet :P Jag är ju egentligen inte så less, men jag längtar efter honom ^^ Och så är jag så sjukt öm i revbenen :P Men det är ju inte så länge kvar nu ^^

2011-03-22 @ 13:17:59
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0