Mammajeans!

Äntligen!!! Lyckan är på topp! Nu har jag hittat ett par mammajeans i min storlek och modell!
Så fina och så skönt med så låg midja att magen kan växa hur mycket den vill :)
Jag som har känt att jag bara kan ha svarta leggings och långa linnen...
nu har jag äntligen ett par jeans också! Toppen!

H&M 199:- Finns tom i XS!


 



Laddat inför resan...
med bästa SPF! Shiseido! Sitter som berget fast man badar!
Shiseidos After Sun är svalkande skön efter en dag i solen & värmen...
SPF 295:-
After Sun 300:-
Vårdande för kroppen...finns hos oss på Wilma :)


Och inför morgondagen...
Kastade ihop rester från i lördags...stekte oxfilé, färska champinjoner & lök,
skyade upp, redde och kryddade med salt och peppar.
Voila!, så hade man en lyxig lunch av resterna istället för att kasta dem.
Smakar nog godare än det ser ut när allt ligger i lunchlådan :)


Kommentarer
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Jaa, jag tror ju att det kommer gå bra. Men det var ju så synd när jag hade en så bra inställning till det hela ^^ Jag läste också om en massa hemska saker tidigare, missfall och förgiftningar och allt möjligt :P Huvva. Det känns bra att vara förberedd - men för mycket information är väl inte heller bra ;> Det kommer ju inte sluta heller för att bebisen är ute. Då kommer man väl oroa sig för allt som kan hända barn ^^

2011-03-22 @ 21:02:10
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: emma

jättefina leggins! kanske man ska ta och köpa sig ett par! :)

2011-03-23 @ 13:18:44
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

haha jaa, det är väl det :P Men jag tänker att om man går över tiden så kanske man är så less på att den inte kommer ut så då blir man kanske midre orolig över förlossningen iaf. och bara vill ha det överstökat ^^



Ja, hästar är underbara! Min sambo är tyvärr allergisk, så det är lite hästar för min del nu :( Men jag hoppas att vi kanske kan hitta en lösning på det sen, för jag har haft häst sen jag var 12 och det är inget jag vill leva utan :P

2011-03-23 @ 13:30:07
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: emma

var in och kollade på hm men då va min storlek slut.. så typiskt! Känner bara nu att de är jobbigt att ha åtsittande runt magen.. Ja himla bra att ha sig ett par gummistövlar! Är ju gode slaskigt ute nu :)

2011-03-23 @ 14:47:27
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Haha, jo det mesta tycker hon sig faktiskt kunna själv ;p men det har faktiskt bara varit bra! Hon vill hjälpa till med allt, och hon är himla duktig på det :)

2011-03-23 @ 19:52:28
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0