Mjuk & len

Det är vad jag är! Anna gjorde en exemplarisk vaxning av mina ben igår! Inte ett stubb nu & de är sååå skönt att äntligen ha bort allt hår! :)

Ikväll har jag skrubbat hela kroppen med jordgubbspeeling! Mmm doftar gott & nu är jag inte bara mjuk på benen! Laddad för att resa iväg helt enkelt...

Imorgon åker jag till Sthlm, en dag med shopping där på torsdag! Saknar mitt H&M där :)  

Så våra grannar ska hålla koll på våran lägenhet & bil! Tur man har dem :))

Ja just det ja, behöver jag säga att min resväska står packad & klar?! :)


Inte min, men den var söt! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha den skönt där nere, sola lite för mig också!

2011-03-31 @ 12:17:16
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0