Söndag

Gomiddag i lördags! En kväll av otrolig mättnad ända tills det var dags att sova!

Idag åkte våra gäster hem.
Jag & Johan fick oss en "knodd" mellan oss i natt. Lite sparkar här och var och en snuttefilt hit och dit, men att det var mysigt!! Långmys i sängen på morgonen.

En sväng på byggleksaker på Carlshem innan de åkte och jag & Johan tog oss en sväng ut på Mio möbler. Bara kikade...på nya köksstolar och ev nytt matbord...Hm svårt att välja. Det får mogna ett tag till.

Hittade iaf ett par svarta leggings på VERO MODA för 120:-
Riktigt sköna i midjan med bred mudd och väldigt elastiska vilket kan vara en fördel :))
En sväng på H&M också...hittade tunnare leggings i 2 pack på MAMA.
Skönt att bli av med den tighta kanten mitt på magen. 80:-/ 2 st
Det är ju så svårt med byxor nu, känns som om man lever i svarta leggings jämt :)


Grabbarna spelade lite tv-spel...


Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Å men gud vad bra att jag fick mig lite leggingstips! Har ett helt par kvar nu, alla har gått sönder samtidigt. Tror dom vänt sig emot mig ;p



Nej, jag kände faktiskt inte igen dig heller, och tror aldrig att jag sett dig, men jag har hört ditt namn många gånger :) Då Hanna har pratat om dig och sådär! Tror ni flyttade ganska fort efter jag flyttat till älvsbyn, är nog därför.



Yes, det är Andrés lillebror, jag satsar på lammkött ;) Haha!

2011-03-20 @ 20:01:09
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0