Måndag!

Idag har det blivit jobb och föräldraträff. Idag pratades det om amning och så. Kul att träffa de andra blivande föräldrarna och surra lite. Johan kunde inte vara med idag så jag har återberättat allt! :) Men nästa vecka ska vi gå båda två.

Igår blev det inte mycket till bloggande, eller dator för den delen. Jag var sängliggandes hela dagen då jag hade så otroligt ont i ryggen. Jag & Johan var ute på stan en minisväng och skulle köpa skor & skjortor till han. Men det blev snabbt provat & bestämt vad han skulle ha & betala och gå ut. Jag gick på H&M en sväng & plockade på mig 2 tunikor som jag köpte. Sedan hem & lägga sig för resten av dagen. Surt då det var så fint väder & man ville vara ute & njuta. Orkade inte ens med mat då hungern inte var på topp på hela dagen. Tur Johan var hemma & lagade lunch. Jag blev väldigt orolig faktiskt, tänkte är det såhär jag ska ha de 3 månader som är kvar?!! Shit hur ska jag fixa det?! Men som tur är känns det bättre idag men jag är väldigt öm i ryggen fortfarande & försiktig då jag ska böja mig osv.
Får se hur min stelopererade rygg klarar resten av graviditeten! Det smärtade värst där muskeln är spänd & ryggen vrids mot, fast den nu är stelopererad är den inte riktigt rak så det kan man se om man tittar på bar rygg bakifrån.

Halsbränna & sura uppstötningar är ett faktum nu, bättre vissa dagar & sämre vissa. Massa spänningar i magens sidor & känslan av uppblåsthet infinner sig då & då under veckans dagar. Men jag har väl haft det lätt hittills så något ska väl visa sig innan allt är klart :)
Annars är det bra. Leker lite med datorn och hittade en ikon där jag tryckte & jag kom upp på dataskärmen. Så en liten kamera i datorn som man inte ser...eller jo nu när man visste om det. Så jag passade iaf på att fota mig ikväll:
Dålig kvalitet men det var lite kul att testa :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0