Min kära...

Johan får verkligen till det ordentligt ibland :)
Idag då jag kom hem från jobbet hade han gjort middag, bara att sätta sig vid bordet.

Jag serverades till bordet med tända ljus:
Avokadohalvor med hemgjord kräftstjärtsröra till förrätt...
Lax i skagensås med färskpasta med smak av spenat....
Greksallad, riven parmesanost & hemgjorda vitlöksbröd med smält mosarellaost på!

Behöver jag säga att han ligger på plus?!! :)

Sen har vi fortsatt & myst och äntligen bestämt oss för vilken dator vi ska köpa...
En Mac....tydligen är det det man ska ha. Det lär ju ta ett tag & vänja av sig PC:n, men det kommer säkert bli bra. Ska även ha en skärm till också, 23 tum :))

                                                          Macbook Pro



 

Kommentarer
Postat av: Maria

Mac är helt klart det rätta! Du vet ju hur kär jag är i min. ;) Jag har dessutom utökat min apple-familj men en vit fin Iphone.



Stor kram till dig vännen!

2011-05-03 @ 10:20:11
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0